Curve Metal Karte ohne vorwarnung gekündigt

Hallo,

meine Curve Metal Karte wurde ohne Vorwarnung gekündigt. Ich hatte 150,00 € für den jährlichen VIP Metal Tarif bezahlt, aber nach der grundlosen willkürlichen Kündigung seitens Curve keine vollständige Rückzahlung der Gebühren erhalten, nur eine unbrauchbare Debitkarte per Post.

Der Support antwortet bis auf die automatische Eingangsbestätigung

“Thanks for contacting Curve - we´ve successfully received your request. We aim to get back to the new requests within 48 hours”

nicht auf meine E-Mails und ignoriert mich komplett.

Wie bekomme ich mein Geld zurück oder eine funktionierende neue Karte?

Curve ignoriert mich komplett, obwohl ich für die Dienstleistungen bezahlt habe:

Von: Curve Team <support@curve.com>
Thank you for your reply.

This decision remains final, and we will not provide our services to you. No further contact is necessary.

Best regards,

Account Review Team

Team Curve

My account suddenly can’t log in today. Customer service emailed me saying that they want to cancel my account because I violated the Curve’s Terms and Conditions.

I asked how I would have violated it because I don’t know what I may have done wrong according to ToS while day-to-day spending with my curve card. They just answered with link to ToS website. I read it again, I still don’t know why they arbitrary wanted to cancel me.

This is a fatal blow to me, because many of my cards are tied to Curve and I haven’t had time to verify and record my transactions’ history.

Hallo @Only1MasterCardDebit,

Curve besitzt das Hausrecht und kann entscheiden ob du Dienstleistungen gewährt bekommst oder nicht.

Falls du beschwerde einreichen möchtest kannst du dies bei der Bundesanstalt für Finanzdienstleistungsaufsicht oder du wendest dich direkt an das Beschwerde Team von Curve complaints@curve.com.

https://www.bafin.buergerservice-bund.de/Formular/BankenFormular

https://www.lb.lt/en/complaints-against-a-financial-service-provider#ex-1-3

1 Like