Limite payement

Bonsoir.
Nouvel utilisateur je rencontre un petit problème ma carte physique est arrivé je l’ai bien activé par contre dans limite de paiement je suis a 500€ pour 365 jours et je ne trouve aucun moyen de changer cela
Mes mails restent sans réponse
Avez vous une solution
Merci d’avance

Comment ce fait il que je puisse pas débloqué ma carte

Help me please

:point_up: Your Curve spending limits

If you’re a new Curve customer, you can upgrade your limits by yourself. It will only take a few minutes and when successful – your limits will be upgraded automatically so you can keep spending with Curve.

To upgrade your Curve spending limits:

1. Open your Curve app.
  2. Head to the “Account” tab.
  3. Tap the “Begin Identity Verification” button under the picture of your Curve card and follow the on-screen instructions.
    :+1: :sunglasses:

Merci pour votre réponse mais je n’ai pas Tap the “Begin Identity Verification

Limits when you’re a new customer

As with any new bank account or credit card, our risk engine is particularly sensitive when you’re a new customer. We recommend that you start with smaller transactions and gradually build up your spend, as we may need additional identity verification to make sure your account is eligible for further limits updates. :pray:

1 Like

Ok donc j’ai juste a attendre
Savez-vous combien de temps il faudra attendre pour déverrouiller mon compte

Merci

:hushed: :thinking: :hourglass_flowing_sand: :person_shrugging: :man_shrugging: :dove:

Bonjour,
As-tu essayé de joindre le support via l’application ? (English support only)
(Account=>Help Centre=>Chat=>New conversation)

Si tu n’obtiens pas de réponse rapidement sur le chat, tu peux aussi tenter de relancer le service via twitter @AskCurve

J’espère que cela pourra t’aider…

1 Like