My Curve X plan is double charged since august!

Ciao, scusate ma non ho capito se devo scrivere in italiano o in inglese… l’assistenza CURVE in app è qualcosa di scandaloso se non inesistente. E’ da fine agosto che ho stipulato Curve X per non avere il limite di due carte al prezzo di 2,49 al mese mi sembrava interessante… peccato che dall’attivazione ogni mese mi addebitano 2,49 due volte!!! Ho scritto alla assistenza per risolvere il problema e per avere un rimborso ma niente… come posso fare? Qualcuno ha avuto lo stesso problema?

Hello, sorry but I didn’t understand if I have to write in Italian or English … CURVE assistance in the app is something scandalous if not non-existent. Since the end of August I have stipulated Curve X in order not to have the limit of two cards at the price of 2.49 per month it seemed interesting to me … too bad that from the activation every month they charge me 2.49 twice !!! I wrote to the assistance to solve the problem and to get a refund but nothing … what can I do? Has anyone had the same problem?

Hey there,

Unfortunately we can’t check your account on the forum as we’re Curve users just like you!

It’s best to get in touch with the support team through your app or through Twitter DM (@AskCurve) so they can take a look!

Alternatively, you can use the form on the support website to redirect your query to the correct team: https://curve.kustomer.help/contact/contactcurveuk-SJPrbe6O5

Please do let us know how you’re getting on! :slight_smile:

Ciao @danipixo, benvenuto in community! :grinning:

In questa sezione della community, puoi scrivere in italiano.

Dato che attendi da Agosto, ti consiglio di inviare un Tweet ad AskCurve o su Facebook cercando “Curve”, facendo riferimento al tuo indirizzo email associato al tuo account Curve.

Purtroppo qui in community, non posso accedere al tuo account.

Non mi risponde nessuno ne in-app, ne tramite modulo di assistenza sul sito ne su Twitter… come è possibile tutto ciò???