"Your Curve Card is Currently Pending Approval"

English:

Hello, I Registered my Account on data 11th august, and All went good, I Inserted my Hype Card to verify my account, they Used to verify my account 0.85€ Then they refunded me aswell, but it’s like 20th august and It still says “Your curve card is currently pending approval”
So I can’t see where my Card is.
The assistence Said “Your curve card is delivered”
But If I can’t see the activation’s page Card I can’t do it aswell when the Card came.
They said to Update the App (Already done) or Try to reinstall the app (And I did this too.)
My friends have the same problem, they all verified their account Adding a card, but it still says that.
Any Solutions?

Italian:

Salve, mi sono registrato all’app l’11 agosto, oggi è il 20 agosto se vado in “Account” L’app mi dice “Your curve card is currently pending approval”
Ho collegato la mia carta Hype, dove hanno verificato subito il conto, stornandomi poi gli 85 centesimi che mi hanno tolto.
Ho scritto all’assistenza che la carta è stata spedita, ma io in account continuo a vedere sempre lo stesso messaggio e non solo io, anche i miei amici.
Ora ho un dubbio, se mi arriva questa carta, non posso attivarla perchè la pagina di attivazione è bloccata su “Pending approval.”
Qualche soluzione? Io e i miei amici stiamo sclerando.

Ciao @xKayn, benvenuto in community! :grinning:
Dai un’occhiata qui 'Your Curve card is currently pending approval'

A post was merged into an existing topic: ‘Your Curve card is currently pending approval’